Felanmälan
Felanmälan till Nacka Drift o Skötsel AB kan göras per telefon 073 551 37 45 mellan 08.00 – 16.00 (telefonsvarare övrig tid på dygnet) eller mejl till www.nackadrift.se “Felanmälan”.
Information om felanmälningar finns även angivet i trappuppgångar. Var beredd på att ange lägenhetsnummer (står på utsidan av lägenhetsdörren).
Jour, endast för akuta nödsituationer, ombesörjs av DYGNET AB, telefon 08-18 70 00.
FELANMÄLAN FÖR PORTTELEFON OCH BOKNINGSSYSTEM info@brf-marden.se
SOPSUG felanmäls på dagtid (07-16.00) till CEMI Support, telefon 0774-400 990. Under tiden 16.00 – 07.00 är det Dygnet AB som har jouren, telefon 08 – 18 70 00.
GARAGE
Administrativ skötsel av garageplatser hanteras av CEMI Support, telefon 0774-400 990 under kontorstid (07.00 – 16.00) för Jarlabergs Samfällighetsförening.
Felanmälan av garageplatser hanteras av CEMI Support, telefon 0774-400 990 under kontorstid (07.00 – 16.00) för Jarlabergs Samfällighetsförening.
TAKSKOTTNING sköts av Södertörns Plåt. Uppkomst av istappar och likande, ring 070-765 3797 eller Istappstelefonen 020-47 82 77.
BYTE AV HUVUDSÄKRING OCH ÖPPNING AV LÅS TILL PORTAR
Måndag – fredag 08.00 – 16.00 Nacka Drift o Skötsel telefon 073 551 37 45
Övrigt tid 16.00 – 22.00 endast för säkringar.
Kontakta dessa personer i första hand:
Mats Almström L10, tel. 070-687 03 30, Staffan Pettersson L34, tel. 070-641 24 94
Observera att portöppning och jour kostar pengar och lägenhetsinnehavaren kan själv få betala om inte ovanstående följs.
För öppning av port som ej går att öppna med e-nyckeln pga. fel gäller samma som för huvudsäkring, men dygnet runt. Även styrelsen kan i sista hand anlitas.